logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۷۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد مردمی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در زنجان(سمر):

ستادهای مردمی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستانهای استان زنجان راه‌اندازی شد/ تقدیر از حضور پرشور مردم در سخنرانی حجت‌اسلام رئیسی

ستادهای-مردمی-حامیان-حجت‌الاسلام-رئیسی-در-شهرستانهای-استان-زنجان-راه‌اندازی-شد-تقدیر-از-حضور-پرشور-مردم-در-سخنرانی-حجت‌اسلام-رئیسی

رئیس ستاد مردمی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در زنجان(سمر) گفت: ستادهای مردمی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در زنجان راه‌اندازی شده است.

جهانبخش رحمانی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به فعالیت‌های ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان زنجان اظهار کرد: ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی دراستان زنجان با عنوان سمر در تمامی شهرستانهای استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این ستاد در راستای حمایت از اهداف و برنامه‌های حجت‌الاسلام رئیسی فعالیت خود را آغاز کرده و در دو بعد گفتمان انقلاب و گفتمان کار و کرامت فعالیت می‌کند.

رئیس ستاد مردمی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در زنجان(سمر) با بیان اینکه گفتمان کار و کرامت برای بهبودی وضع معیشتی مردم و کارهای جا مانده از دولتهای گذشته تلاش می‌کند، افزود: حفظ ارزشها و کرامت انسانها تمامی آحاد جامعه را در برمی‌گیرد که د راین راستا از منویات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ هدایت در برنامه‌های کاری خود بهره‌ می‌گیریم.

وی با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در  مراسم سخنرانی حجت‌اسلام رئیسی در زنجان ابراز کرد: مردم زنجان استقبال پرشوری از ججت‌اسلام رئیسی داشتند که نیاز است از طرف ستاد مردمی از همه کسانی که در این مراسم حضور داشتند تقدیر و تشکر کنیم.

رحمانی با اشاره به اینکه اینکه در استان زنجان سه ستاد در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی فعال است، گفت: ریاست این ستادها بر عهده آقایان طاهری، ذولقدر و بنده می‌باشد که همسو با یکدیگر فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کمیته‌های استان و شهرستاد ستاد مردمی نیز آغاز به کار کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خانم رمضانی نیز به عنوان رئیس ستاد بانوان سمر فعالیت دارند.

رئیس ستاد مردمی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در زنجان(سمر) خاطرنشان کرد: ستاد مردمی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی از پنجم اردیبهشت ماه کار خود را در استان زنجان آغاز کرده است.

وی بیان کرد: در شهرستانها نیز محمدعلی طیبی(زنجان)، ابراهیم آقایی(طارم)، نعمت محمدی(ابهر)، عبدالله منصوری(خدابنده)، حسین رجبی(خرمدره)، حسن صفاری(سلطانیه)، محمد حسین سهرابی(ایجرود) و نجفعلی عزیزی در ماهنشان به عنوان روسای ستادهای مردمی سمر هستند.

//س

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : علی النقی انصاری ] [ ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ]
من تو سرجین بافت قسمت خیاطی کار میکردم خودم مغازه داشتم جمع کرده بودم رفتم اونجا کار کنم بعد 3ماه امر کردن بدون دلیل عدم نیاز زدن میخوام رسیدگی بشه
فرم ارسال نظر